שישה פצועים בתאונה בין רכב לאוטובוס בכביש 38

בנצי לייזרוביץ No Comments on שישה פצועים בתאונה בין רכב לאוטובוס בכביש 38

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. נבדק חשד שאחד מכלי הרכב לא ציית לאור אדום בצומת

צילום: דוברות צוות הצלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שישה נוסעים נפצעו הלילה (בין רביעי לחמישי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס, בכביש 38 סמוך לצומת נחם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם ושערי צדק, 6 פצועים, בהם: אחת במצב קשה, צעירה כבת 20 עם חבלת ראש, 2 במצב בינוני, צעירה כבת 20 עם חבלות בפנים ובבטן ותינוק כבן שנתיים עם חבלת ראש ו- 3 פצועים כבני 25 במצב קל. סה"כ בתאונה: 1 קשה , 2 בינוני, 3 קל.

אליקים שישא ויהושע גוטליב מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "הגענו לתאונת דרכים קשה בין אוטובוס לרכב פרטי. יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבועים וחבישות לשלושה פצועים, אשה כבת 20 שפונתה מורדמת מונשמת עם פגיעת ראש במצב קשה ולא יציב, ובת 24 שפונתה עם פגיעות ראש וגב במצב בינוני, וילד כבן שנתיים עם חבלת ראש במצב בינוני, ונהג הרכב גבר כבן 27 עם חבלות גפיים במצב קל. אמבולנסים של מד"א פינוי את כלל הפצועים לחדר טראומה בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים".

במרכז הרפואי הדסה עדכנו כי לפנות בוקר פונו ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם חמישה פצועים מתאונת הדרכים בכביש 38. אישה בת 22 – עם חבלת ראש חמורה, במצב קשה מאוד, נמצאת בחדר ניתוח. אישה בת 19 – עם חבלת פנים וראש, מורדמת ומונשמת, מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה. פעוט בן שנתיים – עם חבלת ראש, מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים מונשם ומורדם. גבר בן 24 – במצב קל וגבר בן 23 – במצב קל.

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. נבדק חשד שאחד מכלי הרכב לא ציית לאור אדום בצומת.



0 תגובות